Sidor

tisdag 12 maj 2009

En dag i förskoleklassen

Morron!
Ska tillbringa min morgon i sonens förskoleklass. Ska bli kul. Han han blandade känslor inför min visit. Han är glad o ena sidan för han vill visa mig en massa. Samtidigt tycker han det är lite B att ha mamma där....hmmm....
Jaja, återkommer med hur det gick.

I övermorgon åker min plutt till Turkiet....i 2 hela veckor. Tillbringade kvällen igår med att leta fram alla hans sommarkläder, shorts o linne mm. Dessa är nu tvättade och "res-klara". Nu ska badkläderna fräschas till. Imorgon ska jag inhandla lite smått inför resan som kan vara bra att ha, typ extra plåster o alvedon. Solskyddskräm och after-sun har jag redan. Det har vi smort honom med i över 1 månad nu eftersom han är så ljus.

Fick 2 härliga blogg utmärkelser av Trollsan, tack snälla!



Nu ska jag göra mig startklar, hörs sen!
Ciao!

2 kommentarer:

Therése sa...

Vad roligt att följa med dit :) Hoppas det blir en trevlig dag

Lena sa...

Oj vad pinsamt att mamma skall vara med.. :) Nu får du se till att uppföra dig :)

Hoppas sonen får det bra i utlandet.

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...