Sidor

lördag 14 maj 2011

Dagens fynd

Förutom några böcker till sonen (nästan helt nya) blev det lite kläder till mig. 2 blusar, 1 topp, 1 linne, 1 klänning och ett Friis & Co bälte. Summa summarum för morgonens fynd: 70 kr
Jag är i extas och plaggen ligger redan i tvätten. Superkul att fynda o för min del även få rensa skallen när man går där och tittar på folk och alla prylar. Jag är jättenöjd och känner mig upprymd. Stegräknaren tickade på och tänk så många steg man tar när man "bara" roar sig :)
Nu träning!

2 kommentarer:

Lena sa...

Vilka fina kläder du hittade, och vilket pris! Loppis är kul, evigheter sedan jag var på en... Undrar var det finns här i Gbg? Själv har jag jobbat sedan 8, tar nu en paus och går till gymmet. Eller också tar jag en lång promenad, har inte riktigt bestämt mig än... Kram

Kati sa...

Kul att du hittade så mycket fint!

Kati

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...