Sidor

måndag 4 januari 2010

Scrappat 2009

Som många vet så älskar jag att scrappa, mest scrapcards.
Har summerat mina favoriter under året som gått. Alla motiv är färglagda med promarkers.



De söta humlorna är från Bildmålarna

Några av mina kort när jag vad gäst-DT hos Skogstokiga under september månad. Nog det roligaste jag varit med om i scrap-väg och något jag är otroligt stolt över.










Och här några beställningskort (samtliga skogstokiga)












Sen har vi lite julkort




utsida


insida


detaljbild



Jag har scrappat sjuuukt massa kort under året som gått....får se vad 2010 har att ge i kreativ väg. Just nu tryter det på den fronten....

8 kommentarer:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hej!

Va roligt att du hittade till min lilla blogg! Alltid spännande med nya "bekantskaper" :-)

Ska kika runt lite hos dig, är lite förundrad över att alla är så duktiga på att scrappa...eller vad det heter *ler* Så kreativt!

Ha en fortsatt bra dag!

//L

Lena sa...

Å vilka fina kort! Du är ju så himla bra på det! De 2 som har hittat hem till mig sitter fortfarande på kylskåpet, blir så glad när jag ser dem :) Kram

attis sa...

Hej vännen. så mycket fina kort du gjort. Vill önska dej en God Fortsättning på det nya året. Ha det bäst.
Kramen

KIKI sa...

Vilka fina kort du har gjort!
Önskar att jag var lika duktig

Ha den fortsatt bra dag!
KRAMAR

supermom sa...

Helt underbara! Vad tycker du om Promakers?


Ser att du har det nyrenoverat på bloggen igen... ;)

Annika sa...

åh så massa fint!!!!!! kram

Tonårsmorsa / Fatou sa...

Vad fina de är!! Jag är verkligen imponerad!

Kram och med önskan om en god fortsättning! ♥

L8 sa...

God fortsättning!! Kom hem för några timmar sedan från en vecka i Sälen med -20 grader... Trots detta har vi åkt skidor varje dag för vi hade tack och lov packat rätt kläder :) Vi har haft det helt fantastiskt och det är så kul att se ungarna susa ner för backarna för en skidtokig mamma som jag.
Tack för alla dina härliga kommentarer och jag är lika glad att du hittade mig så jag hittade dig. hihi
Har du fått inbjudan till våra scrapträffar? Om inte så maila mig så mailar jag över alla datum och tider och så håller jag tummarna för att du kanske kan komma på något så vi äntligen kan få träffas!!!
Kramisar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...