Sidor

onsdag 13 januari 2010

Award och utegång

Igår kväll var jag och några kollegor från jobb ute och åt på Friday's här i Malmö. De har massa gott på sin meny och jag valde en Buffalo Chicken salad med blue cheese och jalapeño dressing. MUMMA!



Och eftersom jag är en sucker för cheesecake så tog jag även in denna men åt bara 1/3, resten gav jag bort.



På vägen hem fick jag uppleva vackert upplysta Gustav Adolfs torg mitt i city


Man ser det kanske inte riktgit på bilden men trädet med de lapor i rött, grönt, gult och blått: det är stora upplysta paket som hänger dr hur fint som helst.

Har redan varit ute på långtur med lilla primadonnan och snön ligger fint och lyser upp fälten här bakom huset. Nu ska frullen intas.
Idag är jag ledig eftersom jag jobbar helg. Får besök av en väninna en timme nu på fm. Ska bli kul. Sen ska jag ordna med lite praktiska saker inför att studierna drar igång igen den 28/1. Har bara en termin kvar på min utbildning. Examen sker 25/5. Som jag längtar!!!
Ikväll ska jag följa med och kolla när sonen tränar brottning, han vill visa mig alla kast han kan ;)

Har fått (tagit?) en award inne hos min bloggvän Annsan. En Golden Friends Award


Visst är den söt?
Vill gärna skicka den vidare till följande goa blogg och irl vänner:
Louise - Bakom mitt hjärta bor min styrka
Kiqi - BabyMama
Lena - Mot min smala lycka
Lotta - L8s blogg
Lena - Lena Scrappar
Supermom

Vad händer hos er idag?

8 kommentarer:

annsan_s sa...

Godmorgon min vän! Jag har alltid samma frisyr som den jag har på headern.

Varsegod till Awarden. den är du värd!

KRAM

supermom sa...

Oj! Man tackar och bugar...

Kram

supermom sa...

Hihi! Nu såg jag din kommentar hos mig...haha... vi var tydligen inne hos varandra ungefär samtidigt!

Kram på dig!

Lena sa...

Tackar!! Vad glad jag blev! Kramar

Louise sa...

Nämen fina underbara du!!! Så glad jag blir hihi, varm i hela kroppen =) Tusen tusen tack!!

Jaa, huset är såå fiiint, å det har till och med pool inomhus, suck... "vad är väl en bal på slottet" ;)

Sicken lyxhelg vi kommer få då, hihi! Ska krama om dig lite extra när vi ses, bara för att du är så bra! =)

Kramar!!

Lena sa...

Åhh..tack så mycket!!! Va go du är!! Den tar jag med glädje emot!! Ska fundera på vem jag ska nominera vidare...

Än en gång tack!!Och stor kram till dig!!

Lena

L8 sa...

Gulliga dig!!! Tusen tack! Såg din kommentar innan idag men har jobbat tills nu... Men imorgon är jag ikapp mig och då ska det pysslas!
Kramis

Unknown sa...

Tack söta!!

Ska föra den vidare, jag lovar =)

KRAM KRAM KRAM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...