Sidor

lördag 2 januari 2010

Jobbehelg

Alla andra sover, inte ens hunden rör en fena när jag går upp strax efter 05,00......kol svart ute och isande kallt. Brrrr......en sådan dag som denna är gjord för att ligga kvar under täcket och sova sött. Men icke sa Nicke, tillhör man Landstingets härliga skara, får man snällt finna sig i att jobba.
Jaja, sånt är livet.
Ska ut och skrapa rutorna och försöka få bilen att tina, innan dess ska jag se om min lilla primadonna kan tänka sig följa med mig ut på en liten morgontur.

Ha en fin dag

3 kommentarer:

Lena sa...

Ha det bra på jobbet! Själv njuter jag av de sista 2 dagarnas ledighet. Kramar

supermom sa...

Gott nytt år på er!

Kikar in för att se de senaste uppdateringarna... ser fram emot bilder!

Här har vi alltså en till som går upp i ottan för att åka till jobbet... duktiga kvinna! :)

S sa...

Hoppas jobbhelgen flyter på bra!
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...