Sidor

måndag 25 januari 2010

Föreläsning på MaH

Idag ska jag in och föreläsa på Malmö Högskola. Japp...kan knappt tro det själv, men lektorn bad mig komma in och föreläsa för sjuksköterskestuderande på grundutbildningen som går sitt psykiatriblock nu. Jag kommer föreläsa om återhämtning vid svår psykisk sjukdom. Lektorn hörde mig föreläsa då jag var på "praktik" och har mer eller mindre tvingat in mig på skolan *haha*

Jaja, det kommer bli en intressant upplevelse. Är jag nervös? Nej. Laddad? Ja! Sen får vi se vad reaktionerna blir....

Nu måste jag fixa kryllet, det är INTE en bra hårdag idag....och den bitande kylan gör inte det hela bättre heller.

3 kommentarer:

Malin sa...

Vad roligt! Det går säkert jättebra ska du se.. :) kram

annsan_s sa...

Härligt, då är du buggad nu då! hihihi.

Jag ska på en föreläsning på onsdag
om (Stroke) Det går bra för dig med!

KRAM

Louise sa...

Underbart!! Jag är alldeles övertygad om att det kommer att gå fenomenalt bra!! Eleverna kommer säkerligen att gå därifrån med ett nytänt intresse ;) Vill höra allt på torsdag!! Kramar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...