Sidor

måndag 11 januari 2010

Arla morgon

Gäääääsp! Jag är lite trött idag, fastän jag la mig tidigt igår. Har sovit som en stock men verkar ha en depå att fylla *asg*
Jobb hela veckan och helgen, det är vad jag har framför mig. Ikväll ska jag även sjunga och imorgon kväll ska vi ut med jobb och äta gott.
Det är galet kallt där ute i mörkret, hunden strejkade när vi skulle ut på kissetur....den lilla primadonnan.
Matlådorna med rullad, sås och sallad samt frukt och keso är packade. Morgon-smoothien är till hälften uppdrucken och resten hälld på flaska som får tjänstgöra som mellis i em.
Själv beger jag mig till bussen nu.

1 kommentar:

Lena sa...

Ha en bra dag på jobbet! Jag skall iväg och sjunga på torsdag, första gången på ett antal år, det skall bli jättekul!! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...