Sidor

fredag 8 januari 2010

5 saker som gör mig glad idag


  1. Solen skiner och himlen är klarblå
  2. Det är fredag vilket innebär fredagsmys med pågarna
  3. Jag "måste" köpa nya kläder (tjohoooo) idag
  4. Jag har massor av plats i min garderob....plats för nytt
  5. Jag är ledig hela helgen
Gick av natten imorse och har sovit som en stock. Är nu någorlunda utvilad och ska ta mig an sista delen i garderoben innan jag hämtar sonen som börjat skolan igen efter jullovet.
Ikväll blir det fredagsmys med boysen och Let's Dance efter sonens önskemål.

Nu har jag en fråga.....vad jag DIG glad idag?

7 kommentarer:

annsan_s sa...

Fast nu säger gubben min att den inte hade frusit! Tydligen nåt annat fel. De ordnar sig nog. Bara att pumpa på kopplingen så går det bra, gjorde det innan jag skulle iväg på konsum. Nu har vi bara - 17

Den med 5 saker känner jag igen.

Det som gör mig glad i dag är att jag kom iväg med bilen för att handla, trots att det är knas med kopplingen.

Tackar. Ha en bra helg du med.
Kram

BIG-MAMA sa...

ha ha jag brukar försöka hitta 3 positiva saker varje dag!
Ibland är det inte så lätt som man tror...
Det som gjort mig glad idag är bland annat
att det är fredag = helgen har startat
familjen är frisk är en annan

KRAMAR

Malin sa...

Det är aldrig fel att få shoppa nya kläder.

Vad gör mig glad idag?

1. Att vi är klara med D-uppsatsen :)

2. Ledig hela helgen

3. Att min sambo och hund väntade på mig när jag kom hem.

Kram

Anonym sa...

- Att det är fredag
- Att mannen är ledig i kväll
- Ditt mail
- Att arbetsdagen varit bra
- Att jag ska kunna sova så länge jag vill i morgon bitti...

Hoppas det blir fina kläder och att ni får en skön fredagkväll!
Kram

Linda B

Tänkte bara sa...

Låter so9m en bra dag =)

Lillsnörpa sa...

1. solen
2. Min atelje
3. Äpplet som ligger brevid mig och som jag snart ska äta upp
4. Mamma
5. Soulsisters blogg :)
/Lillsnörpa

Lena sa...

1. Lördag!!
2. Ny jacka!!
3. -4 kg på vågen idag (första pulverveckan)
4. Pappa kom idag och hade med sig massor (12x1,5 l) av mitt favoritmineralvatten
5. Den underbara känslan av att vara nyduschad när man verkligen var "duschig".

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...