Sidor

torsdag 7 januari 2010

Nattarbete

Är ledig nu på dagen eftersom jag ska jobba inatt. Sonen är ju hos mormor och morfar så här är väldigt tyst hemma. Maken sover fortfarande. Bara jag och Alice som är uppe.
Ska rensa ut garderoben idag, har ju en hel del kläder som börjat säcka sig nu (tjohooo). Ska lägga upp en del på tradera. Har ju massor av kläder som är näst intill nya.....

Har surfat runt lite på mina favvo scrapbloggar för att hitta inspiration till eget skapande. Men det är tomt på den fronten, inte på bloggfavvisarnas sidor, utan i min skalle. Det bara vill sig inte. Mina nya stämplar från Skogstokiga har kommit, men inte ens dessa små läckerheter lyckas frambringa något alster ur mig. Suck.....

Nä, nu ska jag få lite mat i magen och sen förbereda kvällens (läs nattens) matlådor. SEN är det dags för garderobsrensning. Efteråt lär jag bli lagom trött för en eftermiddagslur så jag kan vara uppe heeeela natten.

2 kommentarer:

Malin sa...

Vad roligt att kläderna börjar bli för stora :) Kram

annsan_s sa...

Hejsan!

Svar: Visst är dom tänkvärda, vänner ska man vara rädd om!

I dag mår jag mycket bättre så jag kan nog jobba i helgen.

Ha de så bra när du ska jobba i kväll!

Kramen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...