Sidor

måndag 6 september 2010

Nu kör vi så det ryker!

Idag tar vi nya tag. Ska få en rejäl genomgång av gymmet på Friskis gym på JL. Underbara N har bokat tid med instruktör till oss båda. Nu jävlar ska den här platån övervinnas och kilona ska åter igen börja lämna denna lekamen. Är trött på att stå still, är trött på att vågen visar samma tradiga siffror varje fredag. Jag gör ju rätt! Så kom igen nu då! Hemma rockar jag loss med min rockring (även om jag enligt sonen är rätt kass....) o tränar med mina gummiband. Jag är ute o går o springer var o varannan dag men det räcker ju inte.

Ikväll börjar Svenska Biggest Loser, längtar!!!

7 kommentarer:

Kamilla sa...

YEEEEEHAAAAA You go girl!!
Japp, det är surt när det planar, men det kanske är det som fattas, lite träning i annan form?
Längtar också till BL ikväll!!
Kram kram

Lena sa...

Kul med lite ny träning! Skall också träna ikväll, ser fram emot det med. Ha en jätteskön dag! Kram

Annika sa...

oh ja jag längtar också till biggest looser!!! Lycka till med instruktören!!

Helene sa...

Lycka till på gymmet !!
Ha en härlig måndag.
KRAM Helene.

Monica sa...

duktig du er ;)

Monica sa...

ett annat tips er ju att skriva ner vad du äter, kanske äter du för lite

Sandra sa...

Nå vad säger su om den svenska versionen av BL?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...