Sidor

söndag 5 september 2010

Utmaning x 2

Har blivit utmanad av Kati, Scrapmoster Inger och Lena att berätta om fotot.
Utmaningen går till så här:

- Gå in i mappen där dina bilder ligger
- Gå sedan till den sjätte mappen
- Välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
- Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
- Utmana sex andra personer och länka till dem


Detta är ett mobilfoto från när jag fick cytostatika för snart 2 år sedan (19/12-2008). Inte så mkt mer att säga om detta mer än att jag samma dag avslutade min 8 veckor (lååånga) strålningsbehandling och har sedan dess inte behövt (peppar peppar) någon annan behandling är den förebyggande antiöstrogenbehandling (som också gjorde att jag gick upp nästan 25 kg) som jag fortfarande äter (tom 2013 då jag banne mig ska bli friskförklarad!).

Ja, nu ska jag utmana 6 personer att göra samma sak, och de lyckligt lottade är:
Kiqi
Tonårsmorsan
Mot ett liv i högklackat
Supermom
Nina
Sockergrynet

Hoppas ni antar utmaningen!

2 kommentarer:

Nina sa...

Självklart, så kul! Tack :o)

Unknown sa...

done =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...