Sidor

torsdag 30 september 2010

Snacka om positiv inställning! You go girl!

Den här tjejen är bara så underbar och hennes budskap är klockrent!





Själv känner jag mig inte alls positiv idag. Vaknade 04,45 med fruktansvärd halssmärta....o ja, jag menar SMÄRTA inte nått pjåkigt ont. Gick upp, tog tempen och insåg snabbt att jag får bli hemma idag. Så snart läkarmottagningen öppnar ska denna skåning se till att få lite meducin för jag tror bannemig jag har halsfluss.
Är jag tacksam idag då? Jo, visst är jag det! Jag är tacksam för att jag överlevde gårdagens föräldramöte utan något större psykbryt, jag är tacksam för att att jag har förstående och stöttande kollegor som vill att jag kryar på mig och tar det lugnt när jag ringer och sjukar mig och jag är tacksam för att en annan kollega tar sig an min sjuksköterskestuderande på ett bra sätt medan jag är borta. Så tack!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...