Sidor

tisdag 6 april 2010

Tillbaka till verkligheten

Många återgår till jobbet idag efter en härlig långledighet. Själv har jag ju haft en lång semester som ni vet men kommer inte återgå till jobb förrän på fredag. Idag och torsdag ska jag till skolan, massor som ska göras inför magisteruppsatsen som ska upp i maj.
Idag ska jag in på handledning för uppsatsen och sen ska jag examineras på en uppgift i organisation och ledarskap. Mkt att göra med andra ord.

Sonen sprang till skolan imorse. Han har sååå mkt att berätta för kompisar och lärare om sin Egypten resa. Han fick ta med en bok som han fått om landet och dess kulturskatter. Men största nyheten är att han har en tand som är superlös och kommer trilla ut vilken minut som helst. Spännande!

Nähäpp, nu måste jag förbereda mig inför handledningen

Ciao!

2 kommentarer:

ANNA sa...

Välkommen hem till våren:) att dämma av bilderna så har ni haft det härligt:)
kramen

Lena sa...

Kan tänka mig att det är spännande att komma tillbaka och berätta om erat äventyr!

Ha en bra dag och lycka till med skolan. Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...