Sidor

onsdag 28 april 2010

Beautiful blogger award

Fick den här fina utmärkelsen av underbara Supermom, vars blogg jag är en trogen fan av.


Instruktion; kopiera in awarden, länka till den du fått den av och ge den sen vidare till 7 andra bloggare och länka till dem + berätta 7 saker om dig själv – sprid lite glädje!

Awarden skickas vidare till:
Kiqi - Baby Mama: en blogg jag följt i många år och en kvinna som jag ser som en härlig cybervän.
Ludmilla: En blogg jag läser nästan dagligen, som berör på många sätt.
Louise - Bakom hjärtat bor min styrka: En fantastisk kvinna som sprudlar av energi och glädje. Smooches baby, smooches!
Lena - Mot min smala lycka: En kär bloggvän som jag även träffat irl och vars blogg jag läser dagligen.
Fatou - Tonårsmorsan: En bloggveteran som både berör, sprider glädje och berikar oss alla med intressanta och viktiga diskussioner.
Nettan - Livet på landet: En fd kollega vars blogg jag ofta tittar in till och får avnjuta lite lantlig idyll :)
L8: En kreativ bloggerska som skapar fantastiska alster som verkligen inspirerar min egen skaparlust.

5 kommentarer:

L8 sa...

You made my day! Kolla din mail.
Kramisar
L8

nettan sa...

tusen tack ....kram N

Ludmilla sa...

Tack! Vad gullig du är!

ullis sa...

Var är dina sju sanningar om dig själv? Det skulle man också skriva, så nu är jag nyfiken..

Tonårsmorsa / Fatou sa...

Tusen tack för awarden! Jag har gjort den nu! :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...