Sidor

måndag 26 april 2010

Nu har den kommit!


Min matklocka! Utvärdering kommer.

7 kommentarer:

Lena sa...

min med, det dumma var att jag tryckte på den och nu kan jag inte stänga av den förrän den har ringt var tredje timma 4 ggr... lite dåligt att man inte kan byta batteri tycker jag!

Stina sa...

Matklocka?
För att komma ihåg att äta?
Det "problemet" har inte jag... *s*

Kram

Tjock men Chic sa...

Kul pryl verkar det vara! Utvärderingen ser jag fram emot!

Tjock men Chic sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annika sa...

ja jag ser fram emot utvärderingen :)

Evas Pyssel sa...

Vad duktig du är som gått ner så många kilo. Det är ju inte lätt att vara så disciplinerad. Men matklocka, hur fungerar den ? Skönt att du haft ett bra utvecklingssamtal i skolan. Ha det jättebra. //Eva

Monica sa...

va fint du fick din, själv fick jag den utan plats nedslängt i ett kuvert ;o
och blev också förbannad för at man inte kan byta batteri, men jag är nöjd med den ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...