Sidor

tisdag 27 april 2010

Premiär

För min bity idag. Blev dock lite besviken över att man inte kan byta dess batterier....får se hur länge en omgång håller. Man sätter igång den när man ätit sin frukost på morgonen o sen piper den 5 ggr/dag (3 huvudmål o 2 mellanmål) var 3e timme. Ska bli intressant att se hur det funkar. Pipet är lagom diskret för att jag ska kunna ha den på jobb. Har fäst den i bh-bandet.

Ikväll är det sång med The Lilies vilket jag alltid ser fram emot.
Nä, nu måste jag rusa om jag ska hinna iväg till jobb. Ciao!

6 kommentarer:

Lena sa...

Jag kommer inte att höra den... min hörsel är ju inte 100 %. Träffar du på någon som är intresserad av att köpa en, skicka dem till mig så kan de få köpa min till ett lite rabatterat pris. Kram och ha en bra dag!!

Annika sa...

Jag vet inte vilken barbie jag ska vara än. Kanske Discobarbie, eller bara Barbie :)jag får se *ler* men jag längtar som sjutton :)

Eva sa...

Det låter ju lite knasigt att det inte går att byta batteri i den.
Engångsprylar är ju egentligen inte så himla bra.

ullis sa...

Hoppas den funkar bra nu då. Är det för att du inte ska "glömma" bort att äta eller? Förstår inte hur man kan glömma det i så fall.. Eller är det för att du äter för få gånger per dag kanske?

Petra Maria sa...

En sådan skulle jag behöva ha. Har en förmåga att glömma bort att äta vilket resulterar i att man äter allt på kvällen istället. Inte så bra.
Skogtokiga bamsekramar
från mig

Monica sa...

jag vet inte men kolla på viktdropp där kanske fler har aning ;)
jag hör pipet bra , diskret men bra ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...