Sidor

tisdag 13 april 2010

Fortfarande sjuk

Är fortfarande hemma och sjukskriven. Magen vill inte bli bättre efter Egypten-resan. Har gått ner 4 kg på en vecka och kan för närvarande inte behålla mkt mer än vätskeersättning, proviva och lite knäckebröd. Är fortsatt sjukskriven veckan ut till att börja med. Provsvaren gav inget i nuläget, läkaren sa de ska odla vidare och bredare så förhoppningsvis får jag snart svar på vad som drabbat mig.

Solbrännan har börjat blekna rejält men jag har ju detta att titta tillbaka på och minnas :)


Syrran och jag påskafton 2010

5 kommentarer:

Anonym sa...

Shit va brun du är! Oj oj oj, o detta på en vecka? Fusk :(

/Mysan

Annika sa...

hoppas du blir bättre i magen snart..men några förlorade kilon och ledighet är ju ine fy ska heller om man ska hitta ngt positivt :) Åh jag vill också vara brun!!!!

ullis sa...

Din stackare! Det var ingen dålig bränna du fått. Jo, Biggest looser deltagarna behöver ju bara bry sig om träningen det är klart att det blir lättare då. Hade vart kul att testa det några veckor faktiskt.

Anonym sa...

Usch, magsjuka är inte att leka med. Krya på dig Lovely! Kram

annsan_s sa...

Godmorgon! Nu har snön tinat rejält här!

Krya på dig vännen! Härlig solbränna du har.

Kramen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...