Sidor

onsdag 9 december 2009

Snörvel

Det snörvlas rejält här hemma. Maken är ju sjuk och fortfarande hemma från jobb, sonen har börjat snörvla och jag är snorig och tjock i halsen. Förvisso är det bättre vi får skiten nu än juleveckan....men va f-n. Jag har INTE TID med sån här tjaffs!!!

Hade bedömning på min praktik igår och fick VG (vi har 3 betyg, U, G eller VG) vilket gladde mig :)

På kvällen efter alla aktiviteter med matlagning, hundrastning mm var avklarade åkte jag hem till systeryster och fick fixat naglarna. Dels påfyllning av akrylen, dels ny dekoration. Nu har jag en diskret guldglittrande dekor på själva tippen :) I löööööv glitter :)

Nu ska denna blandras-tös bege sig till jobb (läs praktiken) och börja beta av dagens göromål.

Må gott!

4 kommentarer:

Lena sa...

Grattis till det fina betyget och krya på dig!!!

Kollade förresten om det där "piratpappret" häromdagen men det fanns tyvärr ej kvar =(

ha det bra!!
KRam Lena

L8 sa...

Grattis till VG:t!!! Här hemma börjar de övriga friskna på så jag bara väntar på att jag ska däcka... Igår tog jag dock tag i min julkortstillverkning så nu har jag iallafall skurit till 50 st kortstommar :) Iallafall en start. Krya på dig!!
Kramisar

Lena sa...

Det var ju det jag sa, att det inte var sista fixet innan jul med naglarna :) Ha en skön dag och hoppas du inte snörvlar för mycket!! Kram

Anonym sa...

Grattis till betyget!!! Vad kul :-)
Hoppas att det inte bryter ut något rejält av snörvlet för jag känenr precis som du- har banne mig inte tid att vara sjuk! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...