Sidor

tisdag 1 december 2009

December och nedräkning

1:a december idag! Snart julafton med andra ord....oj va tiden går!
Ja, jag har bara 2 klappar kvar att fixa så jag känner mig lugn, men det finns så mkt annat som ska ordnas. Sonen fyller ju år på julafton och vi brukar ha kalas för honom på hans namnsdag den 12 december. Det ska fixas liksom alla andra julbestyr.
Jaja, det löser sig nog.

Idag är det fullt ös...från morgon till kväll. Först klinikdag på förmiddagen, handledning i skolan på em. Hämta sonen, laga mat och därefter iväg och sjunga. Får se hur det går med orken och planeringen. Har ju mkt längre dagar nu när jag gör min praktik.....

Önskar er alla en underbar tisdag och början på december.

3 kommentarer:

Tonårsmorsa / Fatou sa...

Oj, vad du julstökar! Jätteroligt! Jag som älskar julen ligger lågt i år, eftersom vi reser bort. Visserligen kommer vi hem precis 2 dagar före jul, så vi hinner fira lite vi också, men det blir lugnt i år.

Roligt det där med att fira födelsedag på namnsdagen. Vi har också en släkting som fyller på julaftonen men vi firar honom på förmiddagen och julen på eftermiddagen. Men det låter ju trevligare att fira en helt egen dag.

Själv fyller jag 2 dagar före julafton, så jag vet hur det är att fira nära julen i alla fall!

Kram och hoppas ni får en fin December. ♥

Lena sa...

2 klappar kvar... oj, det är vad jag skall inhandla totalt (till mamma och Vincent). Mammas är klar och Vincents kommer att komma från syrrans presentskåp, jag bara ger henne pengar. Smidigt och bra för en som hatar trängsel i affärer. ta det lugnt också mellan varven!! Kramar

Cathrin sa...

Va?? Bara 2 kvar....jag har inte ens börjat och vet inte vad jag ska köpa till någon, SUCK.

Du skicka hit din syrra, jag vill oxå ha fina naglar.

Fudgen såg ju oxå smaskig ut, den kan du skicka med syrran när hon kommer, hi,hi.

Oj då både julafton och fylla år på samma dag, svettigt med paketöppning.

Kram Cathrin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...