Sidor

fredag 25 december 2009

Juldagen på bio

Oj oj oj, vilken julafton. Massor av god mat, härligt sällskap när nära och kära samlas. Granen proppfull av klappar.





Vi har ju blandat polskt och svenskt julbord, så det blir mkt mat.


Alice vaktade julklapparna :)


Mina 2 underbara pågar, matchade varandra kvällen till ära....som om de inte redan var lika varandra så det räcker o blir över....

Kom tomten då?
Jajjamensan......visst är han söt?!


Vi ger ju "bara" klappar till barnen, men maken min överraskade mig med följande gnistrande skönheter:


Han fick också en julklapp, men en flytande sådan i form av en singel malt whiskey, nån 10 årig sak som visst ska vara fin.

Idag blir det bio och middag ute med systeryster och svågern. Vi ska se sista delen i Millennium trilogin, Luftslottet som sprängdes. Har ju läst böckerna 2 ggr så jag hoppas verkligen filmen lever upp till mina förväntningar.

Hur var Er julafton?

2 kommentarer:

Lena sa...

Snygga smycken!! Ser ut som om ni hade en mysig jul. Själva var vi nöjda med att bara vara två och inte mycket klappar. Kramar

Malin sa...

Fina smycken :)

Här hade det riktigt mysigt, så skönt att slippa åka runt så mycket även om jag saknar mamma lite :) Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...