Sidor

måndag 7 december 2009

En snabb helg

Ja denna helgen har bara försvunnit i ett naffs. Fattar inte var den tagit vägen. Någon som sett den?

Vi har i alla fall fått gjort en hel del, bakat inför julen, städat (som vanligt), storhandlat (som vanligt), sonens rum är röjt, och jag har fyllt själen med massa julstämning under vår julkonsert igår med The Lilies.
Nu gäller det att återgå till en ny arbetsvecka, hoppas på massa nya intryck och ny kunskap. Har ju bara 2 veckor kvar på praktiken. Känns märkligt att gå som studerande på så sätt....ja menar på mitt jobb är jag självständig i min yrkesroll. Nu ska jag svansa efter en handledare igen..men det gör jag inte. *asg* De som känner mig har nog svårt att se mig i den rollen. Jag har gjort min egen agenda o försöker fylla den genom att gå med olika yrkeskategorier, både sjukgymnasten, läkaren, psykologen och socionomen. Den som tagit bäst hand om mig är sekreteraren. Hon är en pärla. Ser till att allt funkar, att jag hänger med på allt, div möten och inte minst FIKA :)
Nu måste jag rusa för jag är sen. Maken är fortfarande sjuk stackarn. Så han ligger nerbäddad och sover.

Må gott
Ciao

3 kommentarer:

Sandra sa...

Bra jobba med i ht vad myket su hunnit med i helgen!

Sandra sa...

VAD hände???
Bra jobbat vad mycket du hunnit med i helgen, skulle det ju stå!!!

supermom sa...

Hoppas maken kryar på sig snart !

Vad effektiva ni varit i helgen...

Delegera var det... jag måste lära mig att delegera... delegera... delegera...om jag upprepar det tillräckligt många gånger kanske jag finner den styrka som behövs för att genomföra delegationen på det här stället! ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...