Sidor

söndag 27 december 2009

Glömt att blogga.....

idag.....vet inte varför....bara blev så!

Idag gjorde jag något jag inte gjort på säkert 10 år....jag gick på den förbannade mellandagsrean. Maken hade fått presentkort i julklapp av sin mamma och ville shoppa, så det gjorde vi. O nu vet jag varför det är 10 år sedan jag var där sist....alla dessa människor....så det lär gå minst 10 år nästa gång. That's for sure!

Imorgon börjar jag jobba igen, maken är ledig ett bra tag till. Usch, jag vill verkligen inte....vill hellre vara hemma med mina boys. Samtidigt har jag saknat kollegorna såååå. Har ju varit borta ett tag eftersom jag haft min praktik. Jaja, lika bra att ta tjuren vid hornen och börja, för det är alltid jobbigt första dagen.

Idag har vi haft besök av sonens stora kusiner (de blir 19 resp 18 år nu i januari o februari). Jättemysigt! Äta god mat och prata en massa o sen fick sonen spelat Wii med kusin A vilket uppskattades av båda tror jag.

Nu ska jag se på film med maken och sen blir det tidigt sänggående....

KRAM

4 kommentarer:

Lena sa...

mellandagsrean på mitt "lilla" köpcentrum var inte så farligt, om man bortser från mediamarkt, in till stan skulle jag aldrig bege mig... lycka till på jobbet i morron. kram

Unknown sa...

Trist att behöva börja jobba redan!

Och du det där med mellandags-REA hade jag kunnat göra dig uppmärksam på med en gång. Eftersom du nu hade "glömt" hur det var.. hihi

Kram

ps. Nästa jul kommer vi och äter hos er! .ds

Anonym sa...

Hi hi, jepp I agree ang rean.. har inte heller varit ute på flera år men detta året har vi varit i stan inte bara en, utan 2 ggr! Pust.. God fortsättning till dig och familjen! Kram

Eva sa...

Att "glömma" att blogga kan vara rätt skönt ibland.
Det betyder ju att det är fullt upp med andra roliga saker.
:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...