Sidor

söndag 21 juni 2009

Sweet Sunday

Graphics and Layouts at DazzleJunction.com
Söndag morgon....arla morgon. Bara jag och fåglarna som är uppe. Jag är på G till jobb, Alice snarkar i sin korg och rörde inte en morrhår när jag steg upp.
Ska bli vackert väder i em, precis lagom till jag slutar. Perfekt. Sen ska det visst hålla i sig hela veckan. Underbart, jag är ju ledig imorgon. Tänkte ta med mig sonen på nått kul, har dock inte bestämt mig för vad än....får se.
Är på jakt efter snygga skor till bröllopet. Vill ha en sko som är snygg, nästan som ett smycke liksom eftersom klänningen är så enkel utan en massa krusiduller. Hittar inget jag gillar....

Nu ska jag försöka få liv i hunden så hon får kissat av sig
Ciao

10 kommentarer:

Lena sa...

Gomorron. Jag var vaken när du skrev inlägget, men sen har jag tagit mig en liten tupplur på soffan... Nu är jag vaken igen! Hoppas du får en bra dag på jobbet. Själv skall jag avsluta några Tradera-auktioner samt lägga upp några nya, betala räkningar och röja lite. Givetvis skall jag hinna med lite datortest på altanen om det blir sol. Ha en bra dag!!

supermom sa...

Visst är det skönt att vara uppe så tidigt! Jag älskar de morgnar då det bara är jag själv uppe, då jag smyger runt för att inte väcka de andra... och när man går till bussen och det inte är en människa ute. Ibland är det riktigt skönt när man börjar tidigt! :)

Lycka till på din skojakt!

Denise sa...

vilket är det värsta sättet att vakna på tycker du? Att telefonen ringer? Någon skriker? Eller vad tycker du? :D

Tonårsmorsa sa...

Trist att måsta iväg och jobba när alla andra verkar vara lediga... :-( Hoppas du haft en bra helg i alla fall!

Apropå skor, har du kollat på Nellys? Jag tycker de har skitsnygga skor och inte så dyra heller:

http://nelly.com/productOverview.asp?qNavigation=&qNavigationClass=4&qBrand=&qClass=4&qFilterType=0&qOrderBy=9&qGroup=31&qNavigation=&qNavigationId=26&language_id=1&gender=1

Kram!

m sa...

önskar dig en strålade dag..:) vad jobbar du med??
kramkram

Anonym sa...

visst har vi det bra på jobbet idag? järngänget jobbar satan. vad gäller skor så fråga INTE gaby. smaken är som baken. ses i fikarummet! //nicke

Soulsister sa...

Nicke: du har helt rätt, järngänget...eller eliten som vi också säger!

Fatou: tack, ska kolla där!

M: jag är sjuksköterska
denise: att telefonen ringer...man tror ju genast att något har hänt....

SuburbiaLiving sa...

God Morgon! Fast nu har nog du slutat för dagen, eftersom jag precis vaknade här i Houston. Hoppas att Ni får Ni får en underbar eftermiddag!!

Kram

Sara Pettersson sa...

Hej! Tyvärr blev du inte uttagen till en av de 10 finalisterna i "Månadens blogg"-tävlingen men var inte ledsen för det, du kan fortfarande göra någon annan glad genom att lägga en röst på din favoritblogg :-) Lycka till i nästa tävling!

annsan_s sa...

Härligt du! Det ska ju vara fint väder hela veckan. I morgon börjar min semester.

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...