Sidor

lördag 6 juni 2009

Grattis på Nationaldagen



Idag är det Sveriges Nationaldag och Svenska Flaggans dag. Detta är något jag aldrig firat.....men nu ska det bli ändring på det!
Idag blir det fest hemma hos oss med blå/gula ballonger, flaggor och annat kul. Det blir ju trots allt inte roligare än vad man gör det till!

Så grattis till oss alla!

För mig som är halvpolsk borde jag också börja fira Polens Nationaldag, 2 bra anledningar till att ha fest! Kul!

Nu åker jag till jobbet, ha en bra dag allesamman!

7 kommentarer:

Lena sa...

Gomorron. Saknar dig på msn.... vi har ju inte snackat på evigheter... Idag skall jag iväg och lyssna på min f.d kör kl 12, det skall bli kul att se alla tjejerna igen.

Livia sa...

Desamma till dig! Vi ska inte göra ågot speciellt, kanske ut o äta något gott...

Kram

Therése sa...

Grattis grattis :) Haha! Hoppas du får en trevlig dag

annsan_s sa...

Gå med här och få fler besökare till din sida!

2000 banner visningar idag när du blir medlem!

http://www.bloggplus.se?r=58155

Pulver sa...

Grattis på dig med

Anonym sa...

Låter trevligt med grillfest!
Grattis till dig med
/Mulliga Myran

Bella sa...

Alla anledningar till fest är bra :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...