Sidor

onsdag 17 juni 2009

Ledig onsdag

Graphics and Layouts at DazzleJunction.com
Jahapp då var det onsdag och jag är ledig. Såååå skönt! Har massa småsaker som ska pysslas med här hemma, tvätt, trädgård och allmänt plock. Skönt att kunna gå omkring o lulla i sin egen takt.
Sonen har det bra hos farmor, har lekt med kusinerna, cyklat och haft massa bus för sig. Han hade knappt tid att prata med oss när vi ringde ikväll. Som det ska vara med andra ord.

I övermorgon är det midsommarafton och vi ska fira i goda vänners sällskap. Ser verkligen fram mot det, äta och dricka gott. Låta barnen springa runt och leka och hundarna busa.
Hoppas vädret håller i sig. Har ju varit sådär de senaste åren.

Håller på att göra ett kort till bröllopet vi ska på i juli. Går liksom inte riktigt till det. Känns som att det fattas något, samtidigt vill jag inte överdekorera.....hmm....får låta det ligga till sig lite så kanske jag kommer på det.

Nu är det dags att gå på tur med Alice :)

5 kommentarer:

Therése sa...

Ja, det måste du göra. Hur gott som helst :D

S sa...

Hoppas ni får en fin onsdag!
Här är det äntligen lite sol, men det är säkert kallt ändå... ;)

Lena sa...

Skönt att sonen har det bra, men jag förstår att du saknar honom! Njut av din lediga dag och smålulla så mycket du bara kan! Skulle inte haft något emot det själv, men nu är det ju bara idag och i morgon kvar innan jag är ledig 3 dagar! Kram

Toby sa...

Nä men va söt giraff! Var hittar man sådana?
Ha en bra dag i trädgården
kram

Mysan sa...

Jag håller också tummarna för att vädret kommer hålla sig på fredag för vi tänkte sitta ute!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...