Sidor

fredag 12 juni 2009

En späckad fredag



Denna fredagen är späckad med jobb och fest. 2 studentfester ska hinnas med. Ska bli kul!

Hann inte uppdatera er efter skolavslutningen igår eftersom allt drog ut på tiden. Efter att alla klasser sjungit sina div visor och blockflöjtar spelats på var det ju dags för rektorn att hålla tal. O när det äntligen var slut skulle vi ha picknick. Den fick hållas inomhus för det var så förbenat kallt och blåste nått så in i norden.
Innan jag visste ordet av det var klockan 11,30 och jag skulle va på jobb 12. Innan dess skulle ja hinna rasta Alice och fixa med min mat.
Men aldrig är man väl så effektiv som när man under tidspress?! Jag hann!
Kvällen på jobb gick i 190 och först när jag kom hem från jobb 21,45 så kunde ja ladda över bilderna från kameran.


Fy tusan va det regnat och blåst inatt! Såg att SMHI utfärdat en klass 1 varning och detta innebär visst "väderutveckling som innebär vissa risker för allmänheten och störningar av en del samhällsfunktioner"....hmmm fortsätter det så här lär vi inte komma iväg på någon studentskiva...

Nu måste ja rusa. Sorry ja inte hunnit kommentera i era bloggar, får bli i em när jag kommer hem!
Tjingeling!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag längtar tills Alexander är så stor att jag frå gå på skolavslutning- kan garantera att inte ett öga kommer vara torrt så blödig som jag är :-)

Trist att det var så kallt för er, som man komme rihåg det så var det alltid rätt fint väder på skolavslutningen när an var liten- iaf inget regn men det kanske bara är det selektiva minnet...

Ha en skön fredag iaf KRAM

Anonym sa...

Så kul att ha gått ut sitt första år i skolan..

Sonen slutar idag.. och det verkar som om det blir regn.. lagom till skolavslutningen.. tur att vi bor där vi bor.. och kan gå inomhus hälften av vägen...

Kram Pysis

S sa...

Hoppas du får en jättetrevlig fredag!

Lena sa...

Tycker synd om alla skolbarn och studenter som får sånt här skitväder... man skulle kunna tro att det är oktober och inte juni. Hoppas ni får det bra på era studenter i alla fall! Vi hörs! Kram

annsan_s sa...

Godmorgon på dig! Kul att man kan bjuda på lite humor!

Tack, ha en bra dag du med.

Kram

Therése sa...

Önskar dig en trevlig helg :)

Anonym sa...

hej hej..
men att sluta förskolan är ju superstort ju.. första gången.. :)var han nervös?? hihi...

hoppas du får en fin dag..
kram

Malin sa...

Usch för dåligt väder. Men sonen verkar ha haft det trevligt i alla fall på skolavslutningen :) Hoppas du får en bra dag på jobbet idag.

SuburbiaLiving sa...

Ha en underbar helg gumman!!

Oj vilket oväder Ni har då...fast det är mysigt tycker jag.

Anonym sa...

Åh det lät som ens päckad dag både i går och idag :)
Ha det så gött
Kramar

Daniel sa...

ojoj mycket du ska hinna med... jisses vad du måste ha fått mycket smarrig tårta efter all kalas! :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...