Sidor

tisdag 9 juni 2009

Ny platta på G


Läste på Aftonbladet att en av mina stora idoler Whitney Houston släpper ny skiva i september. ÄNTLIGEN som Fylking skulle ha sagt! Man får tycka vad man vill om alla drogskandaler o skit, men sjunga kan hon!

Skulle varit ledig idag men måste gå in och jobba några timmar. Dels konflikthantering (självförsvar) samt lite annat som måste fixas. Hade dock behövt vara ledig.
Ikväll ska jag ha ett hemparty med Partylite, min nästkusin som börjat sälja. Ska bli spännande att se vad hon har att visa. Återkommer om hur det var!

Nu måste ja fixa lite innan ja drar till jobb, ha de bäst!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du får ha en bra dag
Kram

Lena sa...

Jag tycker också att Whitnety Houston är en helt fantastisk sångerska! Skall bli kul att se vad hon åstadkommer denna gång!

Kram

Therése sa...

Ja, visst är dom vackra :)

Anonym sa...

Hihi ja du säg det ;)
För utfyllnad tror jag *S*
Nä då jag vet att de inte ska/behöver stå i kylskåpet,men denna gången gick det nog av bara farten :)

Bella sa...

SÄga vad man vill om W Houston, men sjunga kan hon... synd bara att hon håller på med droger. Hoppas hon kan sluta...
Nu ska jag iväg på min operation - det blev i Göteborg, soms agt. Medlet heter Zofran, det som förebygger illamående och det är redan klart att jag kommer få stesolid för att lugna mig...!! Håll tummarna!! Kram !

Cathrin sa...

Kära lilla vän....jag är alldeles tagen efter att jag läst intervjun hos tonårsmorsa.Du är ju en kämpe och fighter må jag säga. Tänk vad en del ska behöva stå ut med medans andra gnäller över INGET.Har lite erfarenhet av IVF genom en nära vän, men ändå kan man ju aldrig sätta sig in i den sitsen.Nu har hon ett par veckor kvar i väntan på sitt andra barn. Kan tänka att tanken på ett litet syskon varit svår att släppa men ni har ju en liten härlig kille och som du skrev ni är glada för det ni har och visst ska man vara det. Jag önskar av hela mitt hjärta att er lilla familj slipper mer skit för ni har haft mer än nog.Många kramar från Cathrin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...