Sidor

tisdag 17 juli 2012

Utfall

Det här med utfall kan tyckas lite töntigt....så kände jag i varje fall i början. "Inte kan väl detta ha någon effekt"....o det ser ju inte särskilt jobbigt ut.....jo men tjena!
Görs det rätt är det JÄTTEjobbigt!
Finns ju mängder med varianter....men dessa är ju liksom "basic"

Det värker rejält "där bak" och i låren.....gjorde extra många igår eftersom jag inte kunde gå "all in" med armarna....eftersom de gråter av smärta. Hur jag ska kunna sätta mig och resa mig "smidigt" idag vet jag inte....jag får väl helt enkelt bli ståendes....

1 kommentar:

Eva sa...

Oj oj oj.
Utfall och benböj är inte att leka med.
Jag kan springa 17 km utan att få träningsvärk så gör jag 10 benböj och 10 utfall och stapplar omkring på stela ben och med värkande rumpa i tre dagar.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...