Sidor

fredag 27 juli 2012

Snart är det över…

Snart är FitnessFighten över. Det har varit en jävligt tuff månad om vi ska tala i klarspråk. Snart åker måttbandet fram och vågen likaså, så får vi se vilket resultat det blivit.

Idag strulade Runkeeper appen undet morgonturen. Jag satte den på ealking för jag skulle köra intervaller och backar, dvs springa upp o ner för Risebergabacken, som är både brant o hög… samt bara ta slingorna med mkt "upp-o-ner" på… rätt va det är när jag skulle byta spellista i Spotify ser jag stt appen är pausad…jag slår på den igen o då stängs den ner o ja får börja om. Suuurt!!!
Jaja, jag vet ju vad jag gjort o det är ju huvudsaken.
Idag slog jag mitt plankrekord. 1 minut och 17 sekunder :) hejja mig!!!

Nu lite shopping!

4 kommentarer:

Andrea sa...

Över minuten i plankan är _skitbra_ Katarina!! :-D

Habibty sa...

Heja dej:) Mitt plankrekord är 1.08 och när jag är upp i 2 min får jag börja springa för då ska min rygg och mage vara stark nog.

Du inspirerar mig med din träning!

anna sa...

Även om FF är tuff så kommer du garanterat få resultat :)
Du riktig kämpe
Kram

Chrissan sa...

Spännande att se resultatet!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...