Sidor

lördag 28 juli 2012

Såja....nu återstår bara 3 pass....

av FF! Att gå upp 7 varje morgon trots att jag har semester är inte så kul, så det ska bli skönt att kunna ta sovmorgon när detta är över. Var så säker....jag kommer säkert vakna 7 ändå....eftersom man är lite störd o van  att gå upp innan tuppen gal.

Snart är träningsprogrammet för augusti och framöver klart. Det kommer inte bli lika tufft som FF eftersom jag inte kommer träna så hårt varje dag utan mer fokus på variation över veckan. Har tänkt mig varva PW med löpning som uppvärmning samt damma av mitt hopprep och nyttja poolen så länge det går.
To be continued helt enkelt.

Ha de!

1 kommentar:

Chrissan sa...

Var det värt det, FF alltså?
Har läst 0m et tidigare, men inte vågat.;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...