Sidor

onsdag 14 december 2011

Star Wars tårtan

På allmän begäran kommer här bilder från star wars tårtan jag gjorde till sonens kalas i måndags. Fick inte med bilderna som var satta runt hela tårtan på sidan, men det var små cirklar med div olika star wars figurer.
Sonen var helnöjd och åt 2 stora bitar, systersonen likaså. Bättre betyg än så får man inte.
 9 tända ljus....fattar ni 9! NIO! Jag kan knappt förstå det....min store lille kille....mammas påg....nio bast.
Den var försvinnande god och den lilla bit som fanns kvar skickades hem med stor-kusinerna.
Till kompiskalaset har menyn ännu ej spikats, men det kommer säkert vara lika glasklart för honom som till detta :) det är bra med raka rör. Det gillar vi!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nice! Såg riktigt läcker ut! KRAM

Lena sa...

Den ser ju läcker ut! Kan inte annat än uppskattas! Hoppas han fick en bra dag. Kram

Cathrin sa...

Wow vilken tårta, kan tro den blev poppis. 9 år??? Tänker tillbaka på när min stora tjej var 9....det var ju nyss.Nu är hon 22 och jag ska bli mormor...det är ännu mer ofattbart kan jag lova. Ha en bra dag vännen kram Cathrin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...