Sidor

tisdag 2 februari 2010

Återvänd scrapplust

Nu är den tillbaka! Lusten....ja, scrapplusten alltså!
Har en massa kort att avverka på min "att göra lista". Många som fyller år i februari, alla hjärtans dag nalkas, påsken är inte långt borta. Och efter en härligt överraskande kommentar igår så kan jag nu även se fram mot ett DT-uppdrag igen. Tjohooo!

Väntar på elektrikern som ska fixa med värmen och vissa av uttagen här hemma. Han blev inte klar förra veckan. Hoppas han får det klart idag för det är inte kul som vi har det nu....suck.
I em ska jag ut och fixa present till storkusinen eftersom det är kalas på söndag. Får se om jag får med mig sonen på detta.....

Nu ska datorn kopplas ur....så elektrikern kan dra ut alla proppar o säkringar eller vad det nu e han gör för något....

kramisar från mig

4 kommentarer:

Cathrin sa...

Hej hopp! Grattis till de -25 kg och till Dt-uppdraget, va kul.

Hoppas nu du fått sätta i propparna igen så du kan läsa detta, fniss.

Kram och ha det bra! Cathrin

Louise sa...

Härligt!!! Ser fram emot att få glutta lite på dina krationer sen ;)

Lena sa...

Bra där!!! Pga det får du ngt av mig..hämta i min blogg!! Kram på dig och se till att det slutar snöa i Malmö för imorgon ska jag dit...

supermom sa...

Jag vet ju att du använder promarkers när du scrappar, men har du provat Tombow någon gång... de ska tydligen vara något liknande...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...