Sidor

tisdag 21 april 2009

Upp o hoppa!


Scraps

Upp o hoppa ligg inte o dra dig, du o ja måste fånga dagen! Älskar den låten med Frida, jag blir så glad av den.

Tisdag och jag ska snart till jobb. Slutar tidigt för jag ska till logopeden med sonen, återkoll innan han börjar 1:an.
Har tappat motivationen till mkt just nu känns det som, försöker leta honom mig för att hitta den igen, men den verkar vara djupt begravd. Suck. Beach 2009 känns låååååångt borta.

Måste rusa, ha en bra dag, tjingeling!

8 kommentarer:

Lena sa...

Hoppas du hittar din motivation snart igen. Skickar lite motivationskramar!!

Kraaaaam

Malin sa...

Älskar också den låten, så himla upppiggande och bra :)

Din motivation kommer tillbaka ska du se, om du bara har lite tålamod :)

Diana sa...

Vilken jättefin blogg du har. Jättefin design. Nu ska jag kolla runt lite på den.
Diana

Anonym sa...

Ja denna eviga letan efter motivationen :) Men den kommer snart tillbaka ska du se.Bara fortsätta att leta ;)
Ha en bra dag idag
Kram

Mrs Mulatt sa...

Hoppas du har en bra dag på jobbet vännen?!

Massa krama från oss

Kamilla sa...

Skickar lite cybermotivation *puff, puff*
Kommer tid, kommer lust
Kramar i massor vännen!!

Therése sa...

Jag vet inte vad det är. Sover jättedåligt :/ Och har nån skit som inte riktigt brutit ut heller, så går med lite halsont och varm i kroppen lite då och då. Men man ska väl överleva det också :) Hoppas du får en fin kväll :)

Anonym sa...

Vilken jävla dag jag har haft...

Kram Pys

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...