Sidor

torsdag 9 april 2009

Nästan fredag





Vet inte varför jag är glad för det....jag jobbar ju imorgon......och hela helgen. Men idag är jag ledig.
Sååå skönt! Bara att få sova utan att bli väckt av en väckarklocka är ju lyx! Sen är det alltid tidig morgon här hemma med en morgonpigg 6-åring och en piggelin hund....men allt efter 05,00 är sovmorgon för mig.
Sonen har väckt oss i flera nätter nu. Han har hemsk växtvärk. Det har han haft i några år nu, alltid på natten. Hemsk kramp i lår och vader. Panodil hjälper rätt bra men tills den har börjat verka är det värmedyna och massage. Jag masserar o masserar ....det håller nån timme sen vaknar han igen. Stackarn. Men sen på morgonen är all smärta borta! Men hela familjen är trött....

Får se om vi får besök av några påskkärringar idag :)
Ha en finfin dag!

8 kommentarer:

Lena sa...

Godmorgon! Hoppas du får en underbar ledig dag. Passa på och vila och njut hela dagen! Jag skulle ju åkt till mamma, men vi bytte till i morgon så nu känns det verkligen som halvdag när jag kan gå direkt hem! Skall njuta och ta en promenad på eftermiddagen! kanske syns vi på msn framåt kvällen! Påskkramar

Therése sa...

Tack detsamma! :D För min del blir det nog inte så mkt bloggande nu from idag tills efter påsk :)

Toby sa...

Njut av ledigheten och vila mkt!
KRAM

Ludmilla sa...

Härligt!
Kommer era påskkärringar idag eller på lördag?

Anonym sa...

Glad Påsk vännen
kram Mulliga Myran

Anonym sa...

Glad påsk önskar jag dig oxå
Kram

Anonym sa...

Glad påsk åt dej med!

Julia sa...

Underbar bild, man kan ju inte annat än att skratta när man ser den!

KRAM på dig

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...