Sidor

fredag 10 april 2009

Annorlunda påsk kort

Har pysslat som avkoppling. Länge sen jag hade tid att få ihop några kort. Idéerna hopar sig men tiden räcker inte till.

Alla stämplarna är skogstokiga (grisen, golfparet, kockan och glad påsk cirkeln). Övrigt har jag ritat själv eller gjort med datorns hjälp. Som vanligt är de färglagda med promarkers






Långfredag idag och nu går jag på mitt påsk-pass.

Vill nu passa på att önska alla läsare, vänner och min familj en Äggstra Glad Påsk!

KRAM

10 kommentarer:

Lena sa...

Godmorgon! Uppe tidigt som jag. Tyvärr så "självvaknade" jag inte, utan jag hade glömt stänga av mobilen som ringer 4.45 varje vardag... Smart! Nu blir det en dusch, skall ju åka till mamma idag. Hoppas du får en bra dag på jobbet, och att den inte blir för stressig. Jag skulle ju fotografera eller scanna det fina kortet jag fick av dig, det hade jag glömt bort. Skall fixa det nu med en gång så jag kan lägga upp det på bloggen idag.

Skickar massa Påskkramar!!

sara sa...

VAd snyyyga roliga och cooola..
Skitfint..
Hoppas att du får en Toppen påsk med massa godis och god mat krma kram kram

Malin sa...

Ville bara titta in och önska dig en glad påsk trots att du ska jobba! Hoppas du hade en fin dag när du var ledig. Kram

Ludmilla sa...

Detsamma önskar jag dig!
Idag är det strålande vackert här och det blir en njutdag ute.

Veronika sa...

Gu va härliga kort! Golfkortet var ju fyndigt till tusen! Antar att det är till några golf fantaster ;)
O grisen, kul effekt med stövlarna och trynet.
Använder du bara skogstokiga stämplar?

Bra idé att ta datorn till hjälp för texter, kan ju bli svårt annars att hitta rätt stämpel antar jag.

Ha det bäst, kommer återvända hit!

Petra Maria sa...

Jättefina kort Katarina och Skogstokiga är de också :O). Kan det bli bättre.

annsan sa...

De är sant! I dag har vi haft strålande väder sol och värme
de var välkommet.Härligt, jag kommer till din trädgård..hihihi

Önskar dig oxå en Glad Påsk!
själv är jag ledig i 3 dagar.

kram

Malin sa...

Dina kort är alltid lika fina :) Jättefint var det du skickat till Lena också! Duktig du är.

Förstår att du önskar att du vore hemma, jobbar du kväll/natt under påsken?

Egentligen hade vi inte tänkt göra påskmat eftersom sambon firar ju inte ens påsk. Men när vi pratade om påsken så ville sambon ha påskmat: "som din mamma brukar göra". Så det blir lite potatisgratäng, ägg, prinskorvar, skinka och köttbullar.

Kram!

Kamilla sa...

Ååå så underbara kort du har gjort, och hoppas det gick bra att jobba, jag tänker på dig!!
Kram kram

Lena sa...

Jättefina kort du gjort!! Älskar receptkort!! Min favvo!!
Ha en fortsatt trevlig påskhelg trots jobb!!
Kram Lena

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...