Sidor

onsdag 8 april 2009

Ge någon ditt leende!



Redan onsdag. Onsdag i min värld betyder skola. Skola hela dagen.
Sonen och maken är hemma och har påsklov så det känns sådär att att åka iväg men men. Imorgon är jag ledig. Ska bli skönt att få tillbringa tiden med pågarna innan jag går på fredag-måndag tjänstgöringen.

La mig supertidigt igår, fortfarande väldigt trött trots mkt vila i helgen och alla "uppiggande" preparat jag tar (haha alla helt lagliga - rosenrot o chisan).
Har börjat dagen med fiberhavregröt för att orka med en hel dag i skolbänken.

Hoppas din dag är solig och lugn.

11 kommentarer:

Lena sa...

Gomorron! Hoppas du känner dig piggare snart. Jag är också super-trött, behöver verkligen påskledigheten, men någon sådan får ju inte du din stackare. Njut extra mycket av morgondagen när du är ledig!! Kramar

Therése sa...

Hoppas du blir bättre :)

annsan sa...

Härligt leénde. Du har en guldros
hos mig!

Ha en go dag..Kram

Malin sa...

Härligt med ledighet imorgon! Du får njuta av den med maken och sonen riktigt mycket. Hoppas skolan går bra idag! Kram

Mrs Mulatt sa...

Hm, lät ju inte alltför smarrigt det där =D Här är det mulet och trist.. Men snart kommer Mamas mormor och ska ta oss på shoppingtur, det sprider ju lite solsken iaf.. hihi..

Hoppas du har det bra i skolbänken?!

KRAM

Petra Maria sa...

Hej hej Katarina!
Här kommer en Stor Skogstokig Glad Påsk-kram till dig.

Madonnan sa...

Tråkigt att du är så trött, hoppas krafterna kommer till dig alldeles snart!

Ha det så fint i påsk och kram på dig.

Ninja Ister sa...

Fiberhavregröt... det var evigheter sedan!

Ha en bra Dymmelonsdag, snart är det påsk!

Ludmilla sa...

Jag tror att det är VILA du behöver! Jag tror inte att några mediciner eller andra preparat hjälper dig.
Föresten... prova akupunktur!

Kamilla sa...

Så underbar bild :D
Du får mitt leende på kvällskvisten, lider med dig som måste jobba, men hoppas ni får det trevligt tillsammans senare idag ;)

annsan sa...

Godmorgon i stugan. Snart bär de i väg till jobbet.

Ha en go torsdag

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...