Sidor

fredag 24 oktober 2008

Fredag inleder jobbhelgen

Snart ska ja gå på mitt helgskift, fredag kväll, lördag morgon, söndag kväll och avslutas med en morgontur på måndag.
Just nu är det tufft på avdelningen och jag hoppas helgen inte kommer innebära alltför många larm eller bakjours besök.
Matlådorna är förberedda, nu ska ja bara ut med Alice på långtur innan jag beger mig till bussen.

Regnet står som spö i backen och jag är lagom road över att gå ut, inte för att ja e rädd för att bli blöt, nope. Har bra regnställ....men jag blir ju nått så in i norden kryllig av sånt här väder, och det har tagit en bra stund nu på fm att få ordning på burret, haha.

Ha en finfin helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar dig detsamma!
/Marie

Anonym sa...

Din kommentarfunktion funkar bara ibland. Har försökt lämna kommentar flera ggr men den visas inte....bugg?

Tea

Anonym sa...

Hoppas fredagen var bra och att lördagen fortsätter i samms spår
/Toby

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...