Sidor

torsdag 9 oktober 2008

En rosa vinst!

Har scrappat en hel del kort med mina nya skogstokiga och hänglar stämplar. Har dock inte orkat fotta och lägga upp dem än. Sparar dem tills orken räcker till.

Har vunnit 2 biljetter till Rosa Bandet galan i Globen 28 oktober. Problemet är att jag nog inte kan åka. Det är en tisdag, en vanlig arbetsdag. Förhoppningsvis har jag påbörjat min strålbehandling då och kommer knappats orka vara uppe så sent.
Men det hade varit kul att få gå. Vann dem eftersom jag var en av den 50 första i Sverige som startade en webbinsamling via cancerfondens hemsida.

Har du inte lämnat ett bidrag, får du gärna göra det :)

Stöd min insamling på Rosa Bandet

Nu ska ja vila

5 kommentarer:

Anonym sa...

grattis! klart du ska åka!!!

Anonym sa...

Ja kan ta biljetterna, ÄLSKAR Anastacia :)

Anonym sa...

Åh, vad otajmat av dem att lägga det en vardag. Du lär ju inte vara den enda som inte kommer ha ork att åka till denna gala. Vi får hålla tummarna att du är extra pigg runt de dagarn, och orkar ta dig dit vännen!!

Jag håller dem hårt, och ber för dig..

Kramar

Lena sa...

Tack för den fina kommentaren!! Hoppas du får möjlighet att åka..det är du värd!!!!!

Anonym sa...

Kul att vi började samtidigt =) Går du fortfarande ner något när du går på halvfart? Jag har hört delade meningar om det där. Vissa går ner mycket medan andra hävdar att de inte går ner något alls. Det är ju i alla fall skönt med Xtravaganza att man kan skräddarsy vilken diet man ska välja efter hur man lever. Ha det toppen! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...