Sidor

måndag 9 februari 2009

Kloka kollegor, korkade poliser


Blir så jävla arg när jag läser hur polis filmade en påverkad man på psyk akut i Malmö.
Jag jobbar själv i huset och har jobbat inom akutpsykiatrin så jag är glad att mina kollegor var kloka och modiga nog att anmäla idioterna som tyckte det var roligt att filma mannen och skicka till en kollega som en födelsedagspresent.
Fy fan, som om Malmöpolisen behöver mer negativ publicitet! Nu är det dags att visa allt bra som görs av poliserna i stan tycker jag, för det är en hel del!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Håller helt med dig, just malmö-polisen har burit sig väldigt dumt åt på många sätt nu ett tag. Haft en bra helg annars då? Hur går det för dig med mat och träning och sådär nu? Kramar

Anonym sa...

Håller med, idiotiskt handlat, men våra poliser gör också mycket bra!

Ludmilla sa...

Det är så att man skäms att vara människa när man hör sådant där...

Anonym sa...

Tack så mycket. Ha en bra kväll
you to..Kram..

Anonym sa...

Förjävligt! Strongt av personalen på psyket att anmäla dem!
/Mulliga Myran

Anonym sa...

Korkat som fan!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...