Sidor

fredag 1 juni 2012

Efterlängtade fredag

Så är äntligen denna härliga dag här! Som jag har längtat och väntat. Igår var jag och syster yster ute med mamma och avnjöt hennes födelsedagspresent, middag på Söderbloms Lounge & Grill. Det blev god mat och många härliga skratt. Samtliga gäster hjälpte oss att sjunga för mammsen vilket hon uppskattade.
När jag kom hem kl 20.30 var jag så trött att jag somnade på studs.
Ikväll blir det Let's Dance final och sen tidig sänggång (igen) för på lördags morgon ringer klockan tiiiiidigt eftersom jag ska på loppis och vill vara där när den börjar 06.30. Veckans höjdpunkt!

Nu PW med Primadonnan.
Ciao!

1 kommentar:

Lena sa...

Jag vill också gå på loppis!! I söndags hade de gjort om en hel stadsdel till loppis här i stan, och jag hade planerat att gå. Men så hamnade pappa på sjukhuset igen, så jag gick dit istället. Vet annars inte om vi har några bra loppisar här i stan, tror det finns en i Kviberg, men det är typ 1,5 h med moppe eller så... Ha en bra dag! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...