Sidor

söndag 10 juni 2012

Ändrade planer

Idag stod det bla garderobsrensning och trädgårdsarbete på agendan. När jag rensat min och sonens garderober, lagt undan kläder till återvinning/loppis och till systersonen var det dags att bege sig ut i trädgården. Vi hade varit ute i mindre än 15 minuter då det kom en skur av detta hemska "sommarregn" som gjorde oss genomblöta (och krylliga). Sonen ville under inga omständigheter fortsätta när det blev uppehåll och jag som påbörjat att rensa ut frysen istället, kom inte heller för mig att gå ut igen. Jaja, ogräset försvinner inte, däremot lär det tillkomma mer nu när det småregnar hela tiden. Suck!
Frysen är utrensad, liksom kylen. Garderoberna är utrensade och jag har massor av kläder över (igen)....fattar inte hur det går till? Jag som aldrig har något att ha på mig ;)

Har även rensat ut bland mina scrap-stämplar och ska slänga ut några på tradera. Har gjort klart en beställning på Studentkort (som jag visade upp på FB igår) och ska göra ett matchande ljus till också tänkte jag.
 Papperna har jag köpt på Panduro Outlet.
 Grattisstämpeln är Skogstokig. De små studentmössorna är utklippta från pappersarken från Panduro.
 Min personliga Skogstokiga stämpel.
 Den söta Skogstokiga Studentflickan.
Hoppas hon blir nöjd :)

Nu lite mer rensning bland scrapsakerna och sen till svärmor för lite fika. Tjillevippen!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...