Sidor

tisdag 12 juni 2012

Mer kreativt här hemma än på plan

Går satt jag och sonen redo vid tv'n. Tummar och tår hölls hårt, energin och hejaropen var det inget fel på. Sonen gav upp efter en stund, kvällstrött som han är. Jag satt och scrappade under tiden....och måste säga att jag var tusan så mkt mer kreativ än vad killarna var på plan. Hade Ukraina varit det bättre laget och dominerat matchbilden hade det väl varit en sak....men detta var definitivt en match Sverige borde vunnit.

Jag fick gjort hälften av det jag skulle, det är ju så, när det väl lossnar så ;)

Ikväll är det Grekland-Tjeckien och Polen-Ryssland. Behöver knappast berätta vem jag hejar på, eller?

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Maribella sa...

Visst är det kul att ha två lag/länder som är "i hjärtat"!
Som halvspanjorska glädjs jag idag åt resultaten från gårdagen!

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...