Sidor

tisdag 1 maj 2012

Nu kör vi kick start i World of Shape - Fitness Fighten!

Jag är taggad till tusen! Gick upp en timme innan klockan var satt till på ringning och efter att kaffet satts på kok kunde jag inte hålla mig - var tvungen att gå in och kolla på träningsprogrammet som jag får tillgång till idag. Detta kommer INTE att bli lätt, det är en sak som är säker.
Men men, det är inte en utmaning för inget....
Träningen ska jag utföra senare i em, för om någon timme ska vi iväg på en vandringstur, vilket också är motion.

Morgonens frukost (modifierad för mig och mina portioner) är 1½ dl lättyoghurt - vanilj (0,5%) med 1½ msk havrekli samt 2 stekta äggvitor, 3 skivor kalkon och sallad.

 Valde att vira in ägg och kalkon i salladen som en wrap.
Man får äta låååångsamt för att orka...

Om några timmar mellis vilket skall intas ute i naturen, gött för det ska bli superfint väder! Har Du också anmält dig till FF (Fitness Fighten)? Berätta då för mig så följer jag gärna din resa. Roligare om vi är fler, så kan vi stötta varandra. Såg att FF slått nytt rekord...>1000 anmälda till maj månad. Det är ju toppen!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...