Sidor

tisdag 15 maj 2012

Då var det tisdag

Tisdag morgon och det ser ut att bli en fin dag. Redan nu är himlen ljusblå och luften hög och frisk. Arbetet inför visningen av huset i veckan fortgår och trots trötthet fick jag putsat o donat mer igår. Oh vad jag längtar tills detta är över och man kan fokusera på att börja packa istället!
Det här med Fitness Fighten går inte som jag tänkt mig. Först lite mer än en vecka som försvinner pga sjukdom, och nu går all tid till visningsförberedelser. Jag stupar i säng långt innan normalt folk ens börjat tänka tanken på att knoppa in och går upp innan tuppen förberett sig för att gala. Tanken har slagit mig att ta nya tag i Juni månad istället och sluta gå och klanka ner på mig själv för att jag inte orkar och hinner.
Vad tror du?

Jaja, nu fortsätter morgonbestyren. Ha en bra tisdag!

1 kommentar:

Lena sa...

Jag tycker du skall se denna månad som förlorad och börja på nytt i juni. Strunta i att du förlorar några kronor i avgift. Jag vet hur det är att ständigt banka sig själv i huvudet och vara arg för att man misslyckas med sina föresatser, det mår man inte bra av. Släpp FF och satsa 100 % 1 juni!! KRAM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...