Sidor

måndag 7 maj 2012

Helg i vilans tecken

Det har inte blivit många knop gjorda i helgen. Jag har lagt fokus på att vila massor och att bli frisk. Jag har sovit mer än jag varit vaken och även om jag inte är helt kry idag så mår jag bättre. Men det blir ingen träning idag heller. Jag tar det säkra före det osäkra och tar en dags vila till. Sen kör vi igång imorgon igen med Fitness Fightens träningsprogram. 3 missade dagars träning men kosten har jag hållt så gott det gick med tanke på all sömn. Det har inte blivit näringsintag var 3e timme....men jag har gjort så gott jag kunnat utifrån de rådande omständigheterna.

Efter en proteinspäckad frulle och förberedda matlådor är det dags att bege sig iväg till jobb. Ha en bra dag!
En liten påminnelse till dig själv idag:

1 kommentar:

anna sa...

Kämpa på :) Fixar detta :)
Har inte tränat i helgen heller pga andra orsaker.
Pepp kramen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...