Sidor

lördag 5 maj 2012

Atjooooo

Igår kväll somnade jag i soffan, efter att ha nyst mig halvt fördärvad. Idag vaknar jag 04.30 med genomgeggig nästa och världens skallebank.
Efter en bra stunds övervägande med mig själv har jag bestämt mig att hoppa över träningen idag. Kroppen är sjuk (även om det "bara" sitter i huvudregionen). Kommer kurera mig allt jag kan under dagen för att förhoppningsvis kunna träna igen imorgon.
Först trodde jag det kunde vara allergi......men nope. Redan under dagen igår kände jag hur det täpptes till i näsan, men ångade på i vanligt tempo ändå.
Önskar er en trevlig helg - själv ska jag kurera mig med loppis, familjetajm och massor av horisontaltid i soffan.

1 kommentar:

Lena sa...

Bra beslut. Lyssna på kroppen :) Krya på dig! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...