Sidor

fredag 18 maj 2012

En solig klämdag

Idag skiner solen och trots kraftig vind är det varmt att vara ute. Primadonnans och min morgontur var riktigt behaglig.
Familjen är ledig idag vilket är supernajs. Gårdagens städande, fejjande och plockande tog musten ur mig och anspänningen av alla visningar likaså. Nästa omgång är nu på söndag. Fortsätt hålla tummarna! Det lär behövas i dessa dåliga husköpar/säljar-tider.
Nu ska jag lägga mig i en solstol och lyssna klart på min deckare, riktigt spännande!
Med Stefan Sauk som uppläsare blir den levande och ännu mer spännande. Rekommenderas varmt, första delen heter "kvinnan i rummet". Böckerna är fristående, så man behöver inte läsa dem i rätt följd, men det underlättar så man förstår de kringliggande handlingarna.
Ha de bäst!

1 kommentar:

Suzan sa...

Tack för tipset!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...