Sidor

torsdag 3 februari 2011

Spöa demoner

Igår  var jag på mitt första box-pass sedan 2005. Då tränade jag det frekvent varje vecka. Idag är jag långt ifrån den otränade kvinna jag var när jag första gången klev in och skulle boxas....o kräkte efter bara uppvärmningen....
Det är ett hårt och tufft intensivpass på 90 minuter och ja, jag kände definitivt blodsmak i munnen. Svetten lackade och jag tänkte måååånga otrevliga saker om tränaren som drev oss stenhårt. Men efteråt var jag jättenöjd!
Trodde inte jag skulle kunna komma ur sängen nu på morgonen men som sagt, jag är nog i bättre form än jag tror för visst känns det att jag gjorde något nytt igår, men kroppen skriker inte av smärta som jag räknade med att den skulle göra, dem kvider bara lite....ett bra tecken tycker jag.

På fredag är det mammografi som gäller, sen Ki-balans (pilates och qui-gong). Så demonerna som boxades bort är helt relaterade till fredagens undersökning och provtagning....o ni kan tro de fick spö!

7 kommentarer:

Lena sa...

Jag kan riktigt se dig boxandes alla demoner! På dem bara!! Klart som korvspad att de sprang sin kos :) Håller tummarna för i morron! KRAMAR

Petra Maria sa...

You go girl :O)
Massor av Skogstokiga
bamsekramar
från mig

scrapmoster sa...

Det är rätt, på de bara! Kick their butt! Hard!

Kramen i

Chris_P sa...

Låter härligt!! Ses vi ikväll ;o)

tänker på dig imorgon!

kram

Nickan73a sa...

Heja, heja! Det var ett konstruktivt sätt att ta tag i dem. Om du skulle sakna något nästa vecka kan du låna lite av mina.

Hanna sa...

Va bra du är!
otroligt positiv förebild är du!
Kram Hanna

Christer sa...

Boxning är underbar träningsform

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...