Sidor

tisdag 15 februari 2011

Hjärtlig middag med familjen

Igår bjöd jag ut mina pågar på middag på Söderbloms Lounge och Grill här i Malmö.
Dukningen som mötte oss var underbar




Jag åt en FANTSTISK rostad paprikasoppa med pilgrimsmusslor. Premiär för mig med musslorna och tro det eller ej men jag gillade dem!



Det var kallt något så in i Norden och den kylan har hållit i sig till idag. Trodde jag skulle frysa ihjäl när jag var ute med hunden imorse, trots underställ och rejäla kläder. När ska det vända? Jag längtar något så infernaliskt till våren och sommaren....sol, värme och fågelkvitter. Suck!
Nu ska jag ta itu med dagens göromål, först ut på listan: hänga tvätt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar dukning!

Vibbe sa...

Vilken vacker dukning.
Så glada dina pågar måste ha blivit som fick komma till ett så vackert bord. Och vilken mat MUMS.
Jag måste bara hitta detta ställe så härligt det verkar vara där.
Kram Vibbe

Maribella sa...

Såg ju verkligen supermysigt ut!
Vilken tjej de har, dina pågar!
Kram

Unknown sa...

Lät väldans mumsig det där..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...