Sidor

söndag 20 februari 2011

Dagarna 2 hos Monica Einarsson

Jag och några av Liljorna har varit på workshop hos fantastiska Monica Einarsson utanför Trelleborg, i Haglösa för att vara exakt. Där driver hon och hennes karismatiske make Christian ett hotell/pensionat, Villa Ancora med alla möjligheter att få utveckla sin musikalitet, vila upp sina sinnen och med möjligheter till allt från golf, konferens till bröllop.



Efter mängder med sångövningar, tips, inspiration och möjligheter till individuell utveckling kan jag säga att jag åkte där ifrån med många tankar snurrandes i huvudet.
Det bjöds på underbar mat, på fredagskvällen fick vi kalvfilé med potatisgratäng och mumsiga grönsaker

Lördagens lunch bestod av gulaschsoppa med vitlöksbröd

Jag lämnade tjejerna några timmar innan utsatt tid eftersom vi hade stort familjekalas för systersonen som idag blir 3 hela år.

Av oss fick lilleman en cykel och enligt sms från svågern imorse var det en uppskattad present för han cyklade visst fram och tillbaka under kvällen igår :)
Nu är det dags för sonens simträning och sen ska vi se Trassel på bio.

1 kommentar:

Annika Strandberg sa...

Ha det så kul på bian!
Nu får jag ta mig i kragen och komma och lyssna påer ngn gång för jag vill höra dig sjunga!!!! kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...